onsdag 2 juli 2008

Mindre en månad kvar

140 timmar och många sträck mil. Två tävlingar och jag börjar känna mig redo. Sista bullentinen från organisationen ute och på välkänt Tyskt maner har vi också i god tid fått brytpunkter och luftrumsfiler. Säga vad man vill om Tyskar – Organisaer tävlingar kan dom bättre än Spanjorer ..

Lite strul ska det ju vara före en tävling så också denna. Vid våra klubbtävling konstaterade jag att jag inte kunde höja volymen på min Becker radio 4201. Trodde först att högtalaren pajat – lätt fixat men se det var det inte Istället hittade jag att volympotentiometern var glapp och degig. Snackade med Mr. Ingenjöre himself Lillebror och han tipsade mig om att Mats Lundquist från Arboga, ni vet han tävlingskedaren jobbar på SAAB i Arboga som är märkesverkstad på Becker. Hamnade tills slut hos en kompis till honom som kände till problemet så på onsdag ska jag och min Becker åka till Arboga

Inga kommentarer: