tisdag 15 januari 2008

Ont om tid


Två dagar kvar och alltför mycket att göra. Ja som hade så bra om tid.. Nåja det ordnar sig säkert bara man går igenom Larsson checklista. Fick sladdar från LX så nu har jag ett reservsystem med egen logger och egen iPac med mig, behöver bara 12 volt. Lediga dagar är bra när man ska pilla och få tid att fixa - så var det i Jul. Tim hjälpte mig med TomTom så nu har jag det installerat på min telefon en Sony Ericson M1i. Praktiskt mär man reser. Bara att ta fram sin lilla blå tands GPS lägga den på instrument brädan och köra. Och det mesta finns ju på nätet....

CX som syns till höger som är min om bara några dagar har gjort rätt bra ifrån sig några dagar och har varit och nosat på 1000 km men inte lyckas. Vi får hoppas CX gör det lite senare med en anna pilot..

Inga kommentarer: